Bijna weg!

17 januari 2022 - Mook, Nederland

Hoi allemaal!

Het is bijna zover.. volgende week dinsdag (25 januari) vlieg ik samen met Hannah en Juultje naar het zonnige Curaçao. Leuk dat jullie mijn trip willen volgen! Ik heb heeeel veel zin om te vertrekken, maar de spanning begint ook te komen. Vier maanden van huis.. terwijl ik nog nooit langer dan twee weken weg ben geweest. Eens moet de eerste keer zijn hè. Als ik op Curaçao ben zal ik proberen om minimaal één keer per week iets te schrijven over mijn ervaringen, zodat jullie dat kunnen lezen. Wees niet bang, de jaloersmakende foto's zullen daarbij zeker niet ontbreken :)

Alle voorbereidingen zijn getroffen, nu alleen nog mijn koffer inpakken. Ik ben benieuwd of alles gaat passen, want voor vier maanden moet er heeeel veel mee!!

Groetjes en tot snel!

Kim

Inpakken

1. Rianne:
    Trots op je!
  2. Irene Belgrave:
    17 januari 2022
    Gezonde zenuwen zijn nooit verkeerd. Of zoals Ellen Johnson Sirleaf ooit zei: "If your dreams don't scare you, they aren't big enough". Veel plezier en succes namens de HAN Pabo, Kim!
  3. Marita Van Summeren:
    17 januari 2022
    Heel veel succes en vooral heeeel veel plezier daar.
    Geniet met volle teugen meid!
    Liefs Marita
  4. Crissy:
    18 januari 2022
    Super toffe uitdaging! Succes veel plezier en geniet van deze bijzondere periode! Groetjes Crissy en ook van die twee gekke 😉
  5. Esther:
    18 januari 2022
    Geweldig Kim!!! Maak mooie herinneringen en geniet van het mooie eiland!!! Succes!!! Groetjes van ons XXX